Kneeeegarn

Äntligen har jag fått mina favvostövlar omklackade så dom är på idag. Sen att jag unna mig nya underkläder och en flaska vin igår gjorde inte saken sämre. Tillbringade kvällen hos Jen med henne dad & x. Haha Jen, ta inte så illa upp om toalettinvigningen. Lätt hänt liksom! :D                Min är ju inte invigd än, take you'r chance!
  
Blev väl lite på lyran efter 3 glas på Bohéme och en flaska hos J, att dricka vin på tom mage är inget att rekommendera men det har jag fått känna idag, men ingen fara. Jag är pigg och alert ändå och svävar högt! Kan bero på all C-Vitamin min kära "kollega" proppar i mig, hon e för rolig..

Helt sjukt hur dator och pappers arbete kan vara så här roande, jag liksom verkligen njuter hela dagen. Men jag måste då säga att 4½ koppar kaffe innan lunch inte är att rekomendera då jag känner mig som en speedad Zingo vilket inte är okej.

Men idag ska jag på arbetsintervjuv kl 13:30, önska mig lycka till! Men innan dess har jag gjort mig välförtjänt att vräka i mig en Kebabbaguett, eller möjligtvis Kräfta/vitlök. Hmm.. Men åååh så gott. Tro fan att kah längtar till lunch.

Måste för övrigt säga grattis och lycka till Liseloth & Linette som båda lyckats byta upp sig till bättre jobb, samma. Kul att ni äntligen tagit erat förnuft till fånga och sprider vingarna! 

x x x x x x, åååå :), nänu blire det back to work men jag har annat i tankarna och grymmingmusiken strömmar ut ur hörlurarna på högsta volym. Wawawiiewaa, jag känner att jag lever!

Thank god it's friday!

Kommentarer
Postat av: EB

Mina trognaste läsare känner jag ju givetvis igen ;)

Hoppas allt är bra!

2009-02-27 @ 12:07:30
URL: http://ebrandin.blogg.se/
Postat av: Martina

alla har skaffat varsin flickvän bland annat :) händer ida då? Kåken fest ida :) pussokram shrimp

2009-02-28 @ 10:21:48
URL: http://muggetina.blogg.se/
Postat av: Sabina Delanie

nice blog, many hugs Delanie.. :)

2009-03-02 @ 18:20:11
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0