Honey im still free..

Livet leker och tro fan att jag mår bra. Jag brinner verkligen för det administrativa och längtar efter att få vakna tidigt imorgon bitti. Fast det kan ju också, mycket väl, bero på att jag efter praktiken äntligen, efter all denna tid och väntan få träffa lillsyrran igen.

Jag skiiiiner av glädje och tar dagen som den kommer. Absolut i n g e n t i n g  kan gå fel för mig nu. Sen svävar x i mina tankar nonstop och det pirrar. Helt osannolikt hur du kan få mig må så här.

Sen måste jag tyvärr också påpeka att det förövrigt är trist att folk, vars bloggar man följer inte skrkiver lika ofta. Det är liksom ett tidsfördriv .

                                  My love is strong enough - its magic!
                         Dont go wasting you'r emotions - lay all you'r love on me!


Nä nu väntar jag bara på att tvill ska ta emot nyårsbilderna så jag sen kan traska hem till henne i kylan. På tal om kyla så blir det ingen lunch-power-walk imorn då jag blir hämtad kl 12 för lunch och sedan kickar ner till landvetter. Men skit i vilket...

Silly - Jag saknar dig!
 

Kommentarer
Postat av: Jossi

Jag vet inte så mycket mer än det jag skrivit i inlägget. Men det är väl sådant, telefon, fakturor, inköp, åka och handla, se till så att är snyggt och prydligt, boka möten, ta emot samtal mm. Ska bli riktigt spännande :)

2009-02-19 @ 22:38:15
URL: http://jossigossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0