Helvette vad jag soooover

Jag mår fan inte bra. Jag har dygnat och e sjuuukt trött nu när jag är i skolan. Gick upp 8 igår morse och nu har jag tillbringat way to many hours i skolan. Somnade även på svenskan, Inte godkänt! Tacka fan för bästa läraren med sötaste sonen och super trevliga surpriser. Nästa lektion får vi fruuukost serverat. bring it on!

Efter skolan blir det till att kicka hem och sova, timtals. Min trelur är totaldöd och urladdad och den andra dör vilken fucking sekund som helst. Hur fan mår dom egentligen? Jag blir ljusskygg!

Får väl traska upp till paps ikväll för lite uppdatering och blidpublisering annars blir det att softa till max hela daaagen. Pallar jag tänker jag även ta mig till solarieöarna, är ju en albiiino här. Det är verkligen en sådan 'dra-täcket-över-huvud-dag' och det tänker jag utnyttja till tusen.

Jag har iaf bästa darlingen ever, och jag älskar a a a h, alltid. Jag skojar inte eller ljuger.

Give me some looove with sunshine beside


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0