Helt perfekt...

Gud vad jag älskar min sliriga far...

Men först och främst! vad i hela friden gjorde Skalman på min hemmaplan, helt ensam? Haha.. Kul att se honom på Lab istället för AK iaf, om ändå Ak kunde bli lite mer som vårt allas kära Bohém (Lab). Dock försvann han utan ett hejdå =(. Men alltid lika kul att stöta på en elit oväntat på sin hemmaplan..

Hade iaf trevligt på Lab ikv. efter ca 2 öl gick fyllesjukan över och efter 2 corona till och en 7.0 skogsbär började man känna att alkoholen tog över. Tack alla för en bra kväll på hemmaplan, igen! Pappa intog iaf (efter många om coh med) dansgolvet. Han ser ju bara FÖR rolig ut, moha! Måste också tacka allas vår kära Serdar för rose'n :)

Nu sitter jag uppe hos pappa med en kopp kaffe. Blir väl en öl innan jag kickar över till mitt place eller intar lillbrors säng som är i mitt fd. flickrum. Tro fan att det känns skummt!

Hoppas ni haft en lika underbar helg som jag, fast fått skippa fyllesjukan!
Vad har ni haft för er i helgen?



-En übertrevlig lördagskväll på Bohém! :)



-Mitt flickrum gick och blev ett pojkrum :(


Nä nu får jag säga godnatt då jag ska ut och ta en kvälls cigg efter kaffet med paps & L. Sedan blir det en bira och  bingen. Men vart ska jag spendera natten? Hahah....     See ya*

If you change you'r mind, im the first in line!


Kommentarer
Postat av: MONDIE

Sv; Avfärgningen jag köpte kostade 104 kronor styck, på H&M :)

2009-02-01 @ 14:40:49
URL: http://ohstlin.blogg.se/
Postat av: MONDIE

Sv; Nej, jag tror de är vad dom kostar :) Mja, jag tog två st för jag har så mörkt hår nu så jag lär göra i två omgångar.. Men det står på förpackingen också :)

2009-02-01 @ 15:30:59
URL: http://ohstlin.blogg.se/
Postat av: komboo

fiiin bild:)

2009-02-01 @ 20:18:35
URL: http://madeleinekv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0