Galet dålig update...

Dåliga mig, nu kan jag knappt minnas när jag skrev sist. Det är inte okej..

Men här följer iaf lite uppdatering från dagarna som har gått!

Lördag: Snurrade runt med Jen och umgicks lite med A&B innan vi piska ut till åby för super-dupermiddag hos f u c k i s som hade firing för sin 20års dag. Sedan blev det en tripp till Sisjön men x var inte där :(. Nej "abdullah" inte Xafer jag syftar på, haha..

Jag och Jen hade iaf tagit över A's bil och lägenhet och gottade oss med BK och min bebis i den underbara sängen tills kalla händer och en ett jävla plingandes väckte oss runt 3-halv 4.

Söndag: Tog det ovanligt passivt med Jen, A&B, kolla film och snackade skit i princip. Var hemma max 3 minuter på hela dagen sen sov jag i m-town.

Måndag: Började bra, Modevisning och massa kläder till mig haha. Syskonkärlek kan man kalla det. Sen fick jag äntligen ta mig hem och duscha(!), käka osv. Sen blev det film hos B, igen. Kingvings, cola & cheeseburgare på BK innan hemgång igår kväll.

Idag var det första dagen på praktiken, i looove it. Var dock när apå att försova mig så tacka fan  för mamma som ringde och väckte mig i sista sekund. Fick pyssla med massa roliga saker, intressant men lite förvirrande med alla minimala sifftor och alla förkortningar till fakturorna men det fixar jag galant och snart kan jag både Kliniken och SPCS utantill.. Tog en underbar promenad under lunchen och såg så fina "isfall" - ni vet sånna på bergsväggar där vattnet frusit till is?

Nu hade jag tänk att laga middag, vrååålhungrig efter en lång dag med arbete. Det blir kyckling, ris och någon smarrig sås till. Sedan ska jag nog upp till pappa en sväng och får lägga in lite bilder därifrån då kamerasladden är där.

Tvilling jobbar natt så kan ju alltid hoppas att x kommer hit och gör mig sällskap, hade inte suttit fel med lite mys ikväll. Frysen och ensam som jag är.    Jag leeer! See ya*


Nothing is gonna stop us now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0