Fyllekalas..

Galet dålig uppdatering må jag säga. Men så är det när man för tillfället inte har egen dator och sambo tar med sig sin till jobbet när hon jobbar natt. Men natten till igår gjorde jag och  A. henne sällskap. Riktig mysigt faktiskt, bakade, kollade på film och snacka lite skit. A och jag fick oss allt en mysig, vit morgonpromenad hem till min bebis!

När jag vaknade igår runt 18 tiden ringde bästa bror och förvarna att han och räk-jävlen skulle komma förbi på några kalla. Sen kom också Lovisa och även Jen rullade in. V kom också förbi på en cider och lite kedjerökning men. Det var väldans trevligt men mindre skoj att hoppa upp kl 9 imorse för att hjälpa min stackars mamma med massa hushållssysslor och tvätt då hon pajat revbenen och inte är kapabel till detta själv.

Mår fortfarande som jag förtjänar och börjar bli sjukligt hungrig.
Min magoo liksom skriker efter mat.


Ikväll blir det väldans lugnt då mormor och lasse kommer hit på förmiddags fika med kaffe och muffins imorgon, så får se om sambo kommer hem tidigt och håller mig sällskap sen kommer eventuellt x hit :).


Nu ska jag ta en cigg och sedan sätta igång.

Im still high on life !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0