♥ ♥ ♥

Fredagen den 13e visade sig vara min turdag! Shoppade loss på Ikea, Ö&B och Coop så nu börjar det bli lite mer ordning hemma. Var även och kollade in praktiken, perfekt vill jag bara be att få tala om! Snacka om lyx när jag kan få gratis sjukvård, när jag vill för min rygg och mina leder, ink. sjukgymnastik..

På kvällen bar det av till Mölndal för förfest med Lisa & Merwe  (och självklart lilla chanel). Massa kossa-shottar och  en hel del annat till grym musik. Fick också telefonsamtal av x som sa dom precis dom rätta orden jag länge väntat på. Sen var Korab snäll och körde in oss till Park Lane där Basic Element mfl underhöll och vi hade sjukt kul. Träffade också Apoteket och Danne, fööör längesen. Sen vill jag också påpeka att det var mycket trevligt att träffa Mattias, Ulle, Kim, Sess mfl. Mycket kul att se att flickorna mår fint!


(- inga snygga bilder direkt haha..)


Rasistbråk på spårvagnen hem mellan en h*ra och Merwe, självklart ska jag alltid gå imellan och fick en smäll på ögonbrynet, aj. Men jag börjar bli van nu haha...

x (♥) hämtade upp oss så körde vi M. hem sen hem till mig och mös. Helt underbart att somna och vakna upp brevid dig baby, du fyller ett tomrum. Sen kan jag tala om att jag fick en perfekt början på alla ♥-dag som jag egentligen skulle bojkotta. Men jag svävar. Känner mig helt nyförälskad och det pirrar i hela mig..  Är det äntligen dags nu?


Ikväll ska vi ut till Mölndal och fira  f u c k i s  som fyller 20 imorn, men fattig som man är blir det ingen utgång för min del. Tar ist Jen i handen och kickar hem till Lotta som ska ha fyllekalas och då kasnke jag får träffa x :). Vi får se hur kvällen slutar. Men jag har verkligen vaknar på rätt sida (läs magooo) och kommer stanna på mina rosa moln, länge!

Nu blire cigg och Click.. Glad alla hjärtans dag, och ha en sjudundrande kväll! See ya*

I most been doing something right.



Kommentarer
Postat av: c

mer info, en nyyy? :D

2009-02-15 @ 01:34:28
Postat av: Abdullah

Är du på G med Xafer? :P

2009-02-16 @ 17:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0