Duktig flicka!

Im walking on sunshine! Gud vad jag älskar att vakna och gå upp när soler skiner. Hade en underbar morgon, började plocka, rensa och städa innan jag hann upp ur sängen haha.

Kände mig lite dålig igår, huvudvärk, frös och trodde jag hade feber men idag är det andra puckar som gäller. Jag mår dunder och känner mig bäst. Har verkligen integritet idag! Wawaawiiiewaaa, inget kan stoppa mig nu!


Nu sitter jag hos pappa och har sökt massa underbetalda jobb, jag ska börja knega, that's it.
Slängde precis i mig ett par underbart goda mackor och en fantastisk sallad. Vill bara ha meeeer, mums!

Nu ska jag snart trippa hem igen, diska och bädda. Fyfan vad  jag är bra, och imorn ska jag hålla brorsan som är dödssjuk sällskap ett par timmar medans pappa flyr till jobbet & sen ska jag pluuuuugga Näthandel B & Svenska B/C. Det var länge sen. Ska faktiskt skriva en insändare, någon som har förslag på vad man kan skriva om?

Sakta men säkert faller bitarna på plats!  
Ha en fortsatt trevlig måndag.

Looking for a lover who need another..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0