Brunett eller blond??

En låååång eftertanke..

Min naturliga hårfärg är ju då blond. Dock inte varit det  sedan 03 men nu har jag funderingar igen. Älskar att vara brunett men bara över några månader typ? Jag skojar inte eller ljuger...... Så vad tycks?

Nu sitter jag jag nere hos extra siz med henne, Z. & Aslan. Druckit några öl, pluggat och färgat hår. Men tidigare "idag" var vi på fröllan x2, hyde och vann  massa stålar. Sedan blev det en tripp till BINGOn! Fan vad ball men ingen vinst för den tog fitt*n brevid oss :(.


Imorn är det skola och mitt hår är N A J S, behöver bara klippas men Sollan försvann.. Vad fan är hennes probleeem<? Hahaha. Neee min middag var god as hell och mina naglar rättar till sig!

Förlåt , jag är inte som jag ska..                          Du ger mig psykooooos!!! :(

B. Boo, I miss yoooou!!!

(Bilder på hår, mat och mig kommer imorn - i think! håll tålamod;).   )



alla ääälskar Mig//    möööörteeen    <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0