Borr, borr..

Äntligen har man lite föda igen. Var och handlade lite frukost och lunchmat förut så nu är det inte helt tomt iaf. Imorgon kommer sambo med ännu mer mat så det ska bli gött att få lite mindre plats i kyl och frys.

Väntar på att pappa ska komma hit med papper och borrmaskin för idag ska det bli lite mer ordning och reda. Ska upp med dom två hyllorna och ner med spegeln som skall göras ren och flyttas in till sovrummet nämligen. Tror ni det blir bra?


Skall också ringa om soffan som är helt f u c k a d. Jag menar hur normalt är det att den blir nersutten redan efter 3 dagar då den är helt ny? Sa dom inte att det var en beställnings vara och däför jag fick vänta i 2 veckor. Verkar som den har varit ett visningsexemplar om jag får säga det själv..... Blir så irriterad!!!


Sen ska jag kolla om det finns någon maskin ledig i tvättstugan fick ju banga att tvätta igår då min rygg svek mig totalt, riktigt illa. Sen återstår det att se om jag får träffa x efter jag har fixat och donat å han tränat, känner dock för en kaffe vid m-kyrkan. Riktigt mysigt men dock allt för länge sedan..

Nu kommer snart pappa så får ringa och kolla ifall han vill ha kaffe. Får lägga upp en efterbild sen. See ya*

The fire killed you like a motherless child.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0