Beach 09

Fan vad jag längtar efter sol och värme, sommar! Us and A resan, roadtrippen osv. Att bara ligga och slappa på HB och kunna svalka sig i det underbara saltvattnet. Förra sommaren blev inte riktigt som man tänkt sig men fick ett par härliga, minnesvärda sunder iaf.

Jag tänkte beställa hem en ny bikini ganska snart, har hittat ett par men inte förälskat mig ännu. Är det någon som har något förslag på någon sida man kan beställa ifrån?

Kanske är dags att sluta slarva med träningen och komma igång igen. Sluta äta in på småtimmarna och dricka mycket vatten igen? För trofan att jag ska vara redo för beach 09. Kom igen Jen, nu sätter vi igång!

Annars ska jag snart kila ner i tvättstugan. Tar nog inte allt idag trotts allt, är alldeles för trött för det så max 3 maskiner får det bli. Får kolla om det finns tid på söndag eller måndag igen..

När jag kommer upp igen ska jag ta mig en låååång, varm dusch och bara glömma bort verkligheten. Därefter diska innan det är dags att hänga tvätten. Så då har jag en timma på mig, suck. Allt känns bara stress, tur att jag har x i tankarna :).

Wild and free, I can feel the sun. But you'r my neverending wish.

Kommentarer
Postat av: Liseloth

Vrf blir ja anonym när ja kommenterar på min egen blogg? Vadå beach 09? HAHA hur många gånger har man inte sagt de? ja vill också beställa bikini... säg till mig när du hittar nån bra så ska ja med kolla... jag föreslår La redoute... ja hittar alltid najs grejer där... ajja mitt lilla kärleksbarn! Hoppas du är väl medveten om att det är Greys premiär idag och sitter bänkad framför tv:n klockan 9 :D WOOOHOOO!!!

2009-02-18 @ 19:42:46
URL: http://liseloth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0