äntligen ♥ !

Jag finner inga ord, vilken lycka! Hon är äntliiiiigen hemmaaa, sweet home ala sweden änna. Ingen är gladare än jaaag och fan, jag fällde en tår! Men vilken känsla att se henne komma gåendes med sina gigantiska väskor och veta att hon är hemma igen. Frågan är bara hur länge?





Det får aldrig hända igen, aldrig. Ett år till utan dig och jag hade hängt mig själv. Jag älskar dig lillasyster. Är så glad att du är hemma! Och aldrig får du lämna mig igen..




Lyssnar på Def Leppard - Pour some sugar on me  å fan vad jag tänker på x när jag hör den. Blir så glad och tänker tillbaks på när vi precis börjat 'ses'. Lyckliga stunder.. Men helt ärligt.. Du duger nu med ;)


Imorn fyller min älsakde sannipanni, som jag för övrigt saknar, 22 år och då styr hon upp med feting!
Så ifall det inte behagar att logga in och blogga imorn, grattis rut ♥ !



Nu ska jag äta något. Tjiiiing.     Ps.. hanna är hemma  ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0