8 månader..

Tragiskt dålig uppdatering! Men nu är jag tillbaks..

Johan Fuchs lämnade oss för 8 månader sen på dagen, idag. Jag finner inga ord för hur ont det gör och saknaden är oerhörd. Kom hem nu okej, snälla bara en liiten stund?

Var vid graven härom dagen och tände ett ljus..

  
- You'r allways on my mind, Im about to tear myself apart.
You have you'r special place in my heart, allways!

_____



För övrigt mår jag bra och det börjar gå mot ljusare tider nu. Fått en praktikplats som lär regera och det kommer bli gaaalet najs. Lapatop står även på listan och det lär inte dröja länge, man tackar och tar emot och nästa vecka blir det en trip till IKEA så jag kanske får lite mer ordning här hemma. Wawawiiiewaaa, det går bra nu!


Vad fan hände med det fina solstrålande vädret och vart fan kom snön ifrån? Hur fan mår man egentligen, inte godkänt. Nu sitter jag iaf här i dimman med en megakopp kaffe och ska ta en cigg. Tvilling är helt inne i VBÅ och käkar frulle. See ya*

Kanye West - Heartless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0