Update!

Sitter på jobbet med Sanni i telefon och fördriver tiden. Skulle sovit jouren men vaken blev sjuk så Nath blev inbeodrad som sovande så jag fick gå över till vaken fast jag jobbat sen kl 12 i förmiddags..

Snabba cash, behöver ju varenda krona nu!

Jag har nämligen ett projekt pågång som kommer kosta lite, det kommer bli helt undebrart när hela väntetiden är över och jag har det jag nu suktar efter sååå! Jag ska dela med mig, inte riktigt än bara. I promies!

Sen blev det en ny DKNY parfym om någon undra, haha.. Det är ändå min doft sen den kom ut första gången. den gröna orginella (Be Delicious) är det nästan enda rätta!

Min soffa är söndersexad, dock inte av mig så reklamation på tisdag it is! Annars händer inte mycket förut jobb, jobb och åter jobb året ut. Men det gillar vi starkt! Varenda krona är glädje på kontot, moaha!



Syrran fyllde halvvägs till 50, 25 i lördags (12e) och har kärringkris, redan. Suck, hon är snart gammal och grååååå.


// http://nattstad.se/mathina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0