Tjugotredje december .

Dan före dopparedan å då borde man fan doppa haha..

Det var ju inte långt ifrån förra året om man säger så, haha.. Ja det var väl lite blandade meningar om den natten kan man säga. Sista uppesittarkvällen på AK iaf, vila i frid!

Min feber verkar ha lagt sig typ & hundarna har gjort sitt. Jag ska trösta mg med ett besök hos frisören alldeles strax, gör nog något helt nytt. Jag har egentligen inte råd med det här nu kring juletider men micron slapp jag undan också den dyra julklappen jag planerat till lilleman för den köpte pappi ist..

Så om jag räknat rätt går det nog runt ändå JIPPI!

Nu ska jag knappa in ena mobilräkningen (för jag har den fakturan på sms) sen gå ner till frissan. Wish me luck!

Bilder kommer :)

/ Mama'ina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0