Tjugoförsta december

Tre dagar kvar till julafton..

.. och då ska jag jobba heldag. Snacka om goa pengar!

Annars gör jag nyttigheter idag! Passar brorsan sen kl 13 och nu har jag rensat ut den viktigaste tvätten och det resulterade i tre jävla maskiner. Hur lyckas jag? Måste verkligen sätta upp en tvättdag i veckan, varje vecka :P.

Tänkte laga lite middag men det är lättare sagt än gjort när man tillfälligt inte har någon micro att tina skiten i men nu står två kotletter under rinnande vatten och till det tänkte jag göra lite pommes & pepparsås, yummie :). Sen blir det disk, innan berget växer mer... 

Får frispel här hemma snart, måste verkligen städa kliniskt och köpa mjölk för utan kaffe gör jag fan inte många knop! Mirakel att jag tog mig ner till tvättstugan idag när det är snö och allt, men det är ändå mysigt & friskt om inget annat.

Idol-Erik med Higher, trodde inte jag skulle gillla den så mycket som jag gör men sjukt bra text och han sätter den riktigt jävla bra alltså.

Nu måste jag punga ut ännu mer stålar denna månaden. Suck! Måste ha ny micro, lägga undan ca 1500 till & fixa ut en nu lur. Yes, jag har lyckats få displayen på min älskade iphone krossad. Inte okej! Men en helt ny för 600kr är inte heller farligt.

Nu babblar jag bara igen, tjing / Mama'ina

                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0