→ Nyår .

Ja efter (förlåt att jag tjatar) kalkonen och festen imorn återstår bara nyår i princip.
Jag har som tidigare nämt outfiten klar, den blir enkel och eligant, Det kommer bli underbar långbordsmiddag (ca 15 pers) på Hisingen sen får vi se om vi stannar natten lång eller tar oss till våra hood..

Men det blir nog bra så bra :), vad ska Ni göra?

Jag kommer dessvärre bara ihåg dom två senaste nyårna och herre min skapare vad det har hänt grejer haha..



2007:

Började med middag hos bästis tillsammans med henne, silly, beccasin, nellan & sillen. Sen blev det B-fest i Tynnered (never gonan happend again!)

Slutade otroligt nog på Boho och jag grät mig till sömns, okej?



Dagen efter spenderade jag med thaimat & filmmaraton hos Bästis..

2008:

Middag åter igen fast denna gång hos Liseloth, min majvor tillsammans med henne, bästis, silly, Lill-Jen, tvill & Jane därefter tog vi oss till A-town för riktigt galaj & tolvslag, blev utslängd av mitt dåvarande... ah, vad man nu kallar det(?) och gjorde inbrott hos en vän haha..

Men det var sjukt bra enligt mig! Hatten e på plats å jag mår braaaa (8).



Dagen efter var det bakfylla på hög(sta) nivå, taxi hem och försök till skridsko-åkning sen hamnade jag i koma!

Så, hur ska 2009 & 2010 sluta och börja?


Har fått betalt mina räkningar & ska ta en cigg innan ajg bäddar joursängen och kryper ner - ge mig imorgon, nuu! / Mama'ina




.....PS. Fuck you'r childhood, i do! DS

Kommentarer
Postat av: Åsa

Låter ju alldeles kanon... För oss blir det relativt lugnt. Med lite tur kan grisarna vara hos min mor så vi kan "smutta" på lite skumpa eller så ;)

Glad Påsk & glöm inte att ta med en Doggy Bag!!

2009-12-26 @ 08:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0