Mitt HÅR !

Jag har ju lovat lite pics på min nya frill.. Vet inte om man ser så mycket, men det gör jag :)




Nå, vad tycks?

Nu sitter jag iaf hemma efter jobb, hundpassning & kalkonmiddag (delicious). Tar mig ett glas vin å ska hoppa in i duschen. Fortfarande sugen på feting men det återstår att se, rätt dead ändå, hmm..

Ska bjuda på mer pics senare elelr imorn från det lilla jul-firandet jag fick detta året. Dock ser jag tjocksmock ut på varenda bild & har en ovälkommen gäst i fejjan, najs! Det är jul-chokladen sojm satt sig, hehe..

// Mama'ina


Psst, min bebis är trasiiig :(


Kommentarer
Postat av: Åsa

Så fiin gumman!!

Måste också göra ngt åt mitt burr hahahaha

Kom nu, ska bara slänga lite make i fejjan så e jag klar.. Hmm sen föna å platta när du kommer då ;)

2009-12-26 @ 22:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0