Leave the world behind..

Ligger i Joursängen på jobbet och inväntar Mr. John Blund, men jag tror han bedrar mig för han dyker inte upp varje natt längre.. Försov mig idag, pga migränfittfan. Inte lätt att ha mycket i skallen jämt ;)

Jag har kommit på mig själv att Nattstads-bloggen bara är ett proviserande tävlande och det tar aldrig slut. Jag har skrattat och hatat kring min och andras bloggar så kyler ner det lite för jag orkar inte med det mer..

Tillsvidare kommer jag tillbaks på heltid här. Kommer starta en helt ny blogg i början på 2010 av speciell anledning som bara mina närmsta vet om, inte ens alla dom.

JAG HAR EN STOR GREJ PÅ GÅNG I MITT LIV!

Sjukt sorglig men fin låt..


/ Mama'ina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0