Julklappar ..

Nu är det jul igen å nu är det jul igen..

Ja, självaste julafton och snart ska jag dessutom upp. Men först måste jag tacka makarna Dahlberg och grisarna för en perfekt lugn & trött uppesittarkväll med binglotto & pizza + glögg. Dessutom hade jag ju turen att vinna på det allra sista nummret som ropades ur - I(var) 20, tvåa nolla.

Dock bara en MiljonBingolott till den 30e men då sattsar vi större, tre miljornan eller kryssningen sa vi va? Haha..

Jag har ju klippt mig idag! Sjuuukt nöjd men inte så stor skillnad, iaf inte för allmänheten men en del för mig men det  syns dock inte så mycket men jag kan bjuda på en ugly före-bild & vad jag fick med mig i julklapp till mig själv (A);

                   
                                                            (Före klippning)



Sen trillade det ner en Volumini & en ny (lite billigare) plattång hos frissan också, nu är det bara adra nya hårprodukter som behövs inhandlas då det närmar sig slutet i de flesta flaskor & burkar uppe på skåpet i badrummet. 


                                 

Jobb kl 07-21 imorn och tomteluvan ska vara på.. Nu skelar jag också så godnatt & godjul / Mama'ina..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0