Fittansikte?

Hade preciiiis lagt in ALLA räkningarna och skulle signera, tro fan att puckot som jag är kommer åt bakåtknappen å sidan slutar gälla? Hann däremot se att jag kommer bli såååå fattig efter som jag sparar massa också. Då är det tur att man har nyårskläder + alkoholen fixad redan.

Nämnde jag att det kommer bli en lugn kväll på jobbet? Lugnare än vad jag trodde dessutom, vi är nämnligen 3 personal för mycket. Kommunen sparar in my ass?!

Så nu spelar några spel, andra kollar på film och jag sitter här å käkar nötter - Nima en konkurrent kanske?.. Gött kött?

Imorn blir också en arbetsdag så att säga.. Går av kl 09 och åker direkt till hundarna och myser, sen är det kalkooooon å fest, wehooo :D.

Näe, nu vettefan alltså är ju så jävla rastlös. Härligt gäng ikväll :)

// Mama'ina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0