Efterbliven .

Godmorgon, igår var det Jul, hade ni kul?

Det var en jävla lättnad att komma hem från jobbet å underbara Clara körde mig hem efter vår lilla minijul tillsammans, tack för julklappen med ;) ..

Sen tog jag med mig en box vin till pappi å pimpla på jävlar i min lilla låda, det var fan inte mycket kvar när jag gick hem. Ställde mig i duschen och var på strålande humör hade kunnat göra dittan å dattan men ist kröp jag ner här i soffan (jag älskar den).

Idag är det jobb igen å det lär bli en hel del deg nästa månad, med mina storhelgs timmar + kval, me like :D.

Mr. Båt kommer hem från sin familjeresa  idag så nu är det slut på att spatsera omkring med minimala kläder (läs inga alls) igen och imorn är det mormors såå efterlängtade kalkon & sen fest!  Hoppas fan på att jag får mig ett vykort (!).

God morgon, jag har nu huvudvärk å ska bli kompis med Treo nu.

/ Mama'ina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0