Dödsdömd

Liseloth och en sjukt bakfull Camilla plockade upp mig runt 20 tiden igår kväll för att åka hem till Anne och spla spel och pimpla vin. Dock mådde Millan inte okej alls så vi fick stanna på leden & hon höll sig nykter!

Väldigt trevligt sällskap och super mysig hund! Världen är allt bra liten ;).

Men jag ringde någon under kvällen jag inte pratat med sen i Juli. Dagen jag kom hen från staterna var sista gången jag såg människan överhuvudtaget och med det slutade de med att jag ändrade riktning på hemvägen och tog en avfart för tidigt ungefär..

Jag vet inte om det var värt det eller om jag ångrar det men samtidigt är det bekräftelse, jag kan fortfarande och fan vad jag är nöjd! Ingen slår denna människa- do your thing honey ;).



Mobilen stängde jag av när jag kom dit och satte på typ en timma innan vi gick, kände att det var lika bra eftersom det bland annat fick sig sitt tvärstopp pga mitt beroende till just mobilen, så har Du ringt vet du nu varför..

Cosy / mama'ina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0