Cold Case .

Tjugonionde (30) december .

Jag sitter verkligen uppe och väntar på Cold Case som börjar runt 01 varje vardags natt men jag har ju redan sett alla avsnitt typ, hur kul är det? Såhär har jag laddat upp med gott att dricka nu när jag får behålla det men icke, då är det redan nåt jag sett. Dock ett bra avsnitt!

Innan 24-timmars viruset (antagligen) var vi nere i Kungsbacka på röntgen, btw Fisen; Tror jag såg Anne där inne?! :p. Anyhow.. ska tillbaks den 5e och då får vi förhoppnigsvis veta 110% :D:D..


Har fått inhandlat en kalender, finaly då jag varit utan sen 16e augusti haha.. Hittade också en jacka! Thats right, den är ascool dock inte så bra i blöta väder haha. Bild kommer så småning om!

Imorn skulle jag jobbat, faktiskt sett fram emot det för längesen jag besökte S.V men nädå då går man och blir typ sjuk, fast nu mår jag bra =/. Får iaf inte pga smittrisken men är jag bra frammot eftermiddagen ska jag ta mig ut till Wik/Osk och ha uppesittarkväll med Bingolotto (vann ju en miljonbingolott i onsdags) och jag stannar över natten..

Sen har vi NEW YEEEAAR, wehoo tror det kommer bli galet bra & spenderas med en elitmen har inga höga förväntningar heller. Kommer dock sanka Silly & Sillen för den delen.... Men det blir nog bra, inte alla som får tillbringa årsskiftet med Barbados-Björn ;) Moaahaha.


Den 30 decdember 08 fick jag nycklarna till min lägenhet, fyfan vad året gått fort! Ja är ledig fram tills på söndag och runt där kommer jag säkerligen få ha hundarna(?), 5e är det röntgen och sen är Januari i rullning. Den 8e har jag bott här i ett år och den 11e är bf. Sen går de bara fortare och fortare sen är det Home Delivery i mars ♥.

 

Hur ska Du spendera Din nyårsafton?

/Bokskrivarn ..


- mormor å jag, annandagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0