Buääk!

Idag är jag fan inte tuff!

Efter lite om å men tog jag mig över till makarna och korka upp.. Vi var snygga som fan och hade det halt på vägen till Boho som fick bli kvällens destination ..

Lite roliga folk å massa dans cider - öl -J/R osv nästan enda till stängning och fredsmäklare som jag trodde jag var skickade jag hem dom ensamna, tanken var att jag skulle tagit soffan men jag kicka till Majorna ist och drack Morgan med Oskar Olsén, den ni ;)

Haha, nu såhär dagen efter så spyyyyr jag, illamående zombie som stinker, urk. Snacka om att rökrum verkligen är vidrigt?! Och den saliga blandningen av alkohol som förtärdes stärker min självkänsla idag allstå, mycket o.O. JAG MÅR SÅÅ DÅLIGT!

Nu; Rasta hunadna & hämta kontanter för foood. Det är inte bra det här..

Lucka för sprit ikväll ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0