What was thaaat?!

Rich bitch!

Yes, jag får mer i lön än väntat men upptäkte också att jag ahde mer utgifter än väntat, it sucks. Bara mobilen & hyran tillsammans går på 8000 och det är då fan inte normalt. Sen har man el, mat, cigg, resa, shopping osv är plusa på till utgifterna och så sprang summan helt plötsligt i väg till närmre 20 000. Anyhow, pappi får bidra!

Gjorde i vilket fall synundersökning för körkortstillstånd idag. Snacka om att se galant, nu knäcker jag brillorna, hej då länge!  Nu ligger det på posten iaf och snart sätter jag igång!


För övrigt längtar jag groteskt mycket till helgen! Vi inleder den med Mölnlyckefestivalen på fredag sen är det KICKDOWN SUNTOWN; ALANYA på lördag. Wawawiiwaaa det kommer bli galet bra! Tvillbills vs. Turkey, kan fan inte bli mer än rätt. Det blir inte sämre av att Snyggo-tvillingarna C&C mfl befinner sig på destinationen när vi kommer ner. Fucking awsome!

Nä nu har jag bättre saker för mig. hej...



(Bulgarien, sunny beach 07)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0