Urusel!

Jag har verkligen blivit sämst på att uppdatera här.. Anledningen är väl egentligen den att det är så komplicerat att skriva från luren å Ns är grymt mycket lättare. Anyhow..

- Det har blivit slirit det senaste med min fina vän Jen, fuckis mfl..
- Men jag har  också blivit hurtig och springer/powerwalkar emellan åt.
- Mitt vikariat är slut och jobb-tiderna är få just nu.
- Jag har haft Daisie mer & mer, älskar henne mer för varje dag som går. Hon har ju blivit så stor grisatösen.. 
- Älskade Majvor (läs Liseloth) är i stan!
- På lördag kickar tvillbills till alan fucking ya!
- Sen att jag har en hemlighet  inte ens min mammi får veta gör inte livet lättare.

Jag bjuder på pics!




Får väl räcka för den här gången. Hör av mig innan resan!


A neverending story..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0