Update in Pics!

Jag får göra en sammanfatting av sommaren so far... Det är inte mer än rättvist när jag varit så kass på uppdatering. Ber nu om ursäkt och ska försöka bli bättre på det hela.




Jag har umgåtts mer än möjligt med min fina vän Jen å njutit av sommaren när den fortfarande var varm. Sisådär direkt efter Usa-resan i början av Juli. Vi tog verkligen vara på varje sekund gällande grillning, solning, bad & supning. Har även Köpt mig världens bästa vän - iPhone - heter den :) .



Jag har fått vikariat på en grymt GRB där jag trivs som fisken i vattnet med mina underbara kollegor. Har festat med dom bästa & tagit dagen som den kommer. Visserligen har jag inte sovit ut en enda dag sen jag kan nästan inte minnas, men på minst en månad iaf.  Det har också var brist på fukt men det är nu fixat!

Sen att jag hade mindre bilder än väntat beror nog på att jag har blivit sjukligt kass på att använda kameran, just so you know!


Jag klagar inte alls på denna sommaren, jag har fått se New York å mer av Usa, vuxit som person och verkligen brytt mig om mitt jobb. Jag har träffat nya människor och blivit sambo. Bättre kontakt än någonsin med min lilla storasyster & skrattat som aldrig förr. Sen att det inte är slut på långa vägar får mig bara att le ännu bredare......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0