Bättre?

Oh my lord, I can't wait!

Ja, visst har jag blivit bättre på att uppdatera här? Det gillar vi :)

Idag har det vart streeeess. Vart med tvilling å shoppat det sista + växlat pengarna. Känns bra att ha det mesta gjort nu faktiskt. Så ikväll ska jag fortsätta med tvätten, laga middag (läs snart), packa & bränna skivor! Tänkte också hinna med en varm, lång dusch och skrubba/peela kroppen så man får bort all död, äcklig och smuttsig hud så att brännan blir bättre..

min älskade & dessvärre saknade Silly är för skön:

- ๑๑c♥« M I K A E L A » ๑ säger (18:02):

Kom inte hem med en hårig nu ;)

Vi alla, åtminstonde dom som känner mig vet ju svaret på det iaf!

Jag längtar iaf ihjäääääääääl mig och det kommer bli så braa! Lämnar iPhonen hemma och har med mig min gamla hedliga comviq lur, 0736**2327-numret av alla mina tusen. Får se om jag lyckas slänga iväg ett glassit mms-inlägg därnere ifrån. Ha det bra gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0