Wo!

Nu har jag och pappi kollat på Grey's, eller njo jag har iaf kollat han var väl mer intresserad av min chipsskål :P. Jag hann precis innan affärn stängde för att köpa fanta, chips och dip. Men nu ångrar jag mig känner mig tjock! Som quizet jag gjorde på face-an 200 kg fan vad rätt!

Strax ska jag hem och hämta grejor sen till mamma å spendera natten för imorgon jobbar jag 07-14 vilket betyder att man ska kliva ur bingen strax efter 5. Stackars mamma som får gå upp innan och sätta på kaffe till mig. På eftermiddagen/kvällen blir det tvätt för en hel släkt och sen kan jag koppla av. Får väl tvinga han som nästan blivit svensk till en till filmkväll :D, 'Abdullah' läser du eller?! Mohaa..

Ne, nu rör jag på påkarna och längtar hem mina paket.


-Kvällens far-dotter mys.


- mitt vita fodral med gulddetaljer till studenten :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är klänningen ifrån?

2009-04-28 @ 15:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0