What happend!?

Jag stannat hemma i princip hela dagen igår, det ända jag gjorde ute var en tripp förbi pappt och till videobutiken för att hyra film med f u c k i s som var lite nere och därför spenderade hon natten hos bästa mig. Men idag känns det nog bättre för henne å allt kommer ordna sig, kan också beror på att vi fick oss ett flipp och började klicka hem lite prylar.

För mig blev det ett par brillor och en turkos bas-bikini, skulle egentligen klickat hem en studentklänning men sidan hängde sig så får väl testa vid senare tillfälle.

Sen undrar jag vart min deklaration har tagit vägen, varför har inte den trillat ner i brevlådan ännu, sista dagen är imorn och allt ska vara klart den 4/5. Men nu väntar jag på att lillan ska vakna & ringa så att vi kan åka och lämna in timraporten och sedan ska jag försöka få i åtminstonde en maskin tvätt då det börjar bli tomt i garderoberna.

Imorgon ska jag jobba. 7-14, trist as hell att kliva ur bingen strax efter fem så därför slaggar jag hos mam inatt så att hon kan väcka mig med färdigt kaffe. Sen är det helg och Silly fyller ååår, men vad händer !?* 


Lovely happytime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0