Ursch!

Min "morfar" (läs mormors man sedan så långt jag kan minnas) ligger på sjukhus, fått hjärtinfarkt. Fyfan vad hemskt och stackars mormor som inte är tillräckligt stark för sånnt här, det är ju han som håller banorna hos dom.

Åt middag hos mamma sen kom mormor och morbror Peter på kaffe och gav påskpresent. Pratade lite allmänt och min kusin verkar inte ha det så bra nu i uppväxten, fyfan. Retad i skolan är nog aldrig skoj, men hon har dom bästa föräldrarna så det skall nog gå galant.

Nu påvägen från mamma till pappa stötta vi på extra papps och lilltjejen (läs Daisie) och hon e ju bedårande, fy fabian vad söt och underbar det lilla livet är. Me liiiike!

Nu ser det ut som om jag möter upp lite flicks för ett par öl någonstans i vårt vackra Göteborg. Får nog bli tidig hemgång dessutom då det antagligen är dags för en hel dag i stallet imorn igen. Lycka!

Daisie:


Dagens Outfit;
Väst: Marwin. Kofta: Gina Tricot. Jeans: BikBok. Skor: I Paris. Sjal&Linne: H&M (i think)

Kommentarer
Postat av: madde

sööt bild:D

2009-04-09 @ 15:44:32
URL: http://breekke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0