The girl next door.

Igår gick jag upp strax efter 5 för att förbereda min inför en heldag på jobbet. Soft som fan efter all städning var klar, så jag och Lottisen satte oss och kedjerökte med kaffe en stund innan det var dags att göra andra sysslor som att hämta hem osv. Körde vilse i kållered och hade ball som fan i bussen. Tro fan att vi förlängde livet ett x antal år dom 14 timmarna vi spenderade på jobbet.

Sen tog vi oss en tripp till allas vår käre Nima för film och jag dog. Vi såg The Girl Next Door, så jävla tragisk och sann! Jag förstår mig inte på hur man inte kan tänka tanken ens och det gjorde verkligen ont i hela mig och just därför rekomenderar jag den INTE.

Nu ska jag snart öppna skolböckerna och plugga, ikv blir det grillning trots vädret protesterar.. Imorn har jag viktigt prov sen tandläkarn för röntgenbilder, suck. Torsdag är det jobb & tvätt och fredag jobb med eventullet firande för min stjärna Silly.


Kommentarer
Postat av: EB

Visst var den filmen hemsk...Blev sjukt förbannad när jag såg den..

2009-04-22 @ 19:34:00
URL: http://ebrandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0