Summerlovin ..

Idag är det som sagt allas vå älskade Silly, Micka, Ela, Mikaela, Elings (ja kärt barn har många namn) födelsedag. Hurra, hurra! Men inte blir det något firande idag inte, suck. Istället tar vi igen det tillsammans med Eka mfl helgen därpå. Hur, var & vilka är ännu ett oskrivet kapitel.

Jag har iaf glassat på min säng med  vidöppet fönster och scheekt i solen ett par timmar. Riktigt najs om jag får säga't själv. Hur dagen ser ut vette sjutton. Lotta har tillställning och det är ju aldrig fel. å andra sidan är inte en myskväll med B helt tokigt heller..



Nu vill jag att sommarvärmen ska komma på riktigt, i luften och i havet. Jag vill klä av mig och visa mera hud. Vara mindre städad och ta dagen som den kommer utan att behöva tänka på imorgon. Jag vill kunna tillbringa heldagar på stränder med sol, bad, grillning & kalla öl.  Igår blev det verkligen försmak på sommaren!





Varför satsa på prinsen när man kan ta kungen direkt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0