So, i AM the reason.

Okej. Chockad som en skållad råtta över att jag kunde ha så rätt. Det kändes ända ifrån tårna och nu vet jag iaf. Vet fortfarande inte hur jag ska reagera men vad fan det är ju typ en hel planet i mellan så det är väl bara att chilla på det och ta det som det kommer.

För övrigt sliter jag som en jude i tvättstugan och får psykos på mina naglar. Blir att rätta till dom så gott det går och ta en dusch efter tvätten sen vill jag komma på andra tankar. Hitta på typ vad som helst och bara andas. Mamma tror jag gått och blivit hel knäpp och undrar vart fan x tog vägen, moha.

Har jag tur åker pappa iväg och hämtar pilsner om en stund, väl behövligt om jag får lov att säga det själv. Gaaah, min hjärna strejkar, inte okej.

Men fan vad jag ler ändå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0