Skrattattack!

Man får fan gåshud av detta underbara vädret, 10+ och strålande solsken. Snacka om lycka?!

Igår käkade jag middag och drack öl hos pappi med honom mamma och Lola, jättemysigt verkligen med massa tända ljus osv.. Sen blev det en tripp in till stan eftersom x somnade när jag var på färd åt hans håll. Träffade iaf daddy a. och roy på Rosen sen kom ju L&L (me liiiike) förbi och sa hej :).

Uppe med tuppen idag för att åka fört till Freeport sen tog vi oss till stallet och mös med pollarna, tog en tripp ute i skogen med Z då V fortfarande är halt :(.  Men det har varit en trevlig med lång dag.   Nu ska jag få i mig något att käka sen hoppa in duschen och av med ridkläderna.

Får se om jag sveper ett par öl eller hänger i gäng med Jendam och Kvist. Med Jen kan man iaf garantera skrattattack, varje gång haha. På återseende..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0