Skärtorsdag

Så idag inleds påskhelgen. Jag skulle tillbringat denna soliga dag med Jen i stallet men planerna blev ändrade och hon kickade ner själv. Istället har jag tagit mig an och brottats med disk, tvätt och kartonger. Tro fan att det var på tiden.

Idag efter allt donande vet jag itne vad som händer och sker, om jag stannar hemma med papps eller om jag tar mig ut på äventyr. Just nu känner jag bara för att lägga mig på ängen med musik på högsta volym och schteeka i solen. Men det har vi ikke tid med. Ska snart hänga tvätten.

Imorgon har jag inga planer alls får se om jag sänker ett par kalla och håller mig vaklen in på småtimmarna så jag kan sova länge på lördag eftersom jag ska ha natten på jobbet. Så denna påskafton håller jag i tyglarna, lite trist att man missar elmia yttligare ett år bara....

Nää nu ska ajg käka lite mer påskgodis med far min och sedan hänga tvätten. TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0