Shoooes!

Igår blev det filmkväll med Jendam, Kvist & Darling. Vi flicks var ju nådigt trötta och slumrade väl till i mellan åt men annars var det riktigt mysigt och softilering på hög nivå.

Idag har vi vart och snurrat på Freeport, Eken, K-Center & Frölunda Torg. Hittade två par vårskor till superpris. Jävlar vilket käckt klipp jag gjorde. På kuppen träffade jag på morbror Peter med familj och det är ju alltid lika trevligt! På Fröllan hade tvillings små systrar dans/balett-uppvisning och tro fan att dom små liven var duktiga. Tänk att jag en gång i tiden var på väg upp till deras nivå...

Nu ska jag ta mig något att käka, nåt lätt får det bli orkar verkligen inte ta mig ner till pizzan och inte heller ställa mig vid spisen för att tillreda guormetmiddag för en, ne så nudlar lockar mer.

I veckan är det gratiskneg, tandläkarn (hjälp!) och eventuellt stallet, även lite ledighet som står på schemat men just nu idag vill jag bara gå och dö. Är verkligen heeelt slut idag!   Känns att våren är på väg och ingen är gladare än jag, känn på lycka!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Är det samma modell på båda skorna? Jättefina :) Har dom svarta själv. kram

2009-04-05 @ 20:58:45
URL: http://vivalastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0