North King .

Igår blev det slir med f u c k i s igen. Åkte till Guldheden och hämtade ölen sen kom min trogna vän Jen och hämtade oss för att köra in oss till  Slottsskogen där vi mötte upp esteter, punkare och bohémer. Fy! Blev en lång och kall förfest ute i naturen sen en tripp till Berså och deras "nya" uteservering, mycket trevligt och tidig hemgång.

Väl hemma ställde jag mig som en piga och tillredde gourmet.

Tvärdeckade till slut och vaknade av knakanade fingrar och ett jävla spring in och ut ur sovrummet. Fick även samtal 09.11 av min älsakde kompanjorn Jen. Men that's life och jag har mitt sista lov ever, känn på den du!

I vilket fall ar vi varit i stallet heeela dagen och pillat med alla fem. King, Turbo och Zorina (läs surina) fick sig en omgång och lillen tog med sig både Jen och Trixi ner i sjön. Mycket mysig dag om jag får säga det själv och ett jävla övervägande om det är värt att köpa Oliver Twist..

Men som sagt har det varit en lång men mycket trevlig och skrattande dag. Skrattat så jag grät x2 och jävlar vad lycklig jag ääär.  Det är verkligen lycka att bara stänga av telefonerna, sätta sig på hästryggen och njuta av naturen och inget som stör. Me liiikee!

Nu ska jag duscha och käka, är lite bitter typ som en surmutta just nu på en viss herre men hoppas det går över. Blir bara så jävla irriterad ibland. Tror Jen förstår och håller med.  Men livet har fler goda ting och just nu rullar allt på. Men imorn blir det tandläkarn och jag e skraj as hell. Men det får gå så fint så, se vad dom säger om mina visdomständer nu, buhuu!

VA GLAD! :)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0