Man tackar..

..för en trevlig kväll igår. Perfekt avslut på påsken som för övrigt har varit riktigt lugn.

Åkte iaf till summer och korkade upp med sprit vs. vin igår, hon, jag & fuckis. Sen tog vi oss in till Deep och var redan härligt på pickalurven och det blev galet med stämning där inne. Jag mådde kalas och drack öl efter vin, om & om igen. Sen kom även Belly & Frida och gjorde sällskap fast där försvann nog R. Att man också fukta upp en och annan mellan danserna tillhör ju bara, haha..

Men tack flicks för en trevlig kväll & tacka gudarna för Bellys farsas soffa moahaa..

Nu, bakis as hell tänkte jag ställa mig och tillreda något ätbart, sjukligt hungrig fast belly bjöd på frulle. Snacka om att jag mår som jag förtjänar och det är inte OK :( .  

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha. Helevete vad fulla ni var! :) Fast Belly var ju värst. Jag hade ett jävla problem med å väcka er kl 05.22 när jag skulle till spårvagnen iaf! Så jag fick bege mig mot Frölunda själv til slut! Tack för en trevlig kväll. Puss / friday - the one and only!

2009-04-13 @ 18:51:20
URL: http://friday88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0