Lovely!

Avslutade kvällen på Bohéme och därefter hos L. Riktigt najs med en corona och en sväng om på dansgolvet innan hem till henne för nattamat.

Idag är allt underbart, helt lovely. Kan liksom inte bli mycket bättre än såhär. Solen står högt på himlen och glajjorna är på, H-badet väntar för grillning och alkohol-intag så det står härliga till. En hel elit och jag vid havet, i solen innan utgång. Kalas, helt mumma. Det här ser jag fram emot.

Jag tar nog och byter ut mina öl mot vin med f u c k i s ikväll, tycker det är mer lockande idag. Sen ska vi supa oss snygga och äga staden tillsammans med systrarna Sandstedt, wawawiiewaa jag mår bra!

I vilket fall är jag lycklig och taggad till max. Snart blir det att möta upp svinet själv, min sämre hälft ;) för att börja grunda.

KÄNN PÅ LYCKA!


 
// miss sunshine herself !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0