Kyla.

Vad hände med solen & värmen, jag tycker att dagen idag är ISKALL men torsdag, fredag och lördag ska det bli varmare igen och på lördag sägs det även att den blir superväder. Man kan ju alltid hoppas på det bästa!

Jag lääääängtar så efter lönen nu va. Ska bli så skönt att få alla räkningar betalda för denna månaden är det mycket, suck. Sen ska jag ju också klippa/slinga håret för det ser ut som fan nu. Gråblond utväxt, snyggt? Absolut inte och färgar jag det hemma vägrar Fru Frisör röra mitt hår haha. Ja denna veckan blir det tajt med ekonomin vill jag lova.

Jag verkligen M Å S T E öppna böckerna nu och börja plugga men jag har vekrligen ingen lust. Det är ju egentligen inte mycket som ska in bakom pannbenet men det är så kallt att jag bara vill krypa ner under täcket ist.

Jag väntar också på 3 st paket. Mössan, klänningen och ett från H&M. Ska bli skönt att förnya garderoben lite och att ha studentkläderna klara. Ska man klicka hem lite mer nytt innan man dyker ner i plugg? :)

Ha en bra tisdagkväll och hoppas att ni har någon att värma er hos för jag fryser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0