Just det ..

Min käre kompanjorn och sämre hälft aka fuckface skickade ett mess till 118100 här om dagen med frågan;

"Vem är billyfish.blogg.se?"


Svar:
Billyfish.blogg.se är en blogg som skrivs av en ung kvinna från Göteborg vid namn Mathina. Vi misstänker dock att hennes fullständiga namn är Mathina Carina Hallén Larsson är född den 28 Oktober 1989 och att hon bor i V. Frölunda. I sin blogg skriver hon om de saker som händer i hennes liv. Just nu kretsar mycket om hennes student som hon tar i vår. Ha en trevlig kväll!

Hahaha, ja det stämmer väl delvis, namnet är ju dock inte riktigt korrekt men för övrigt!

Ja det handlar mycket om studenten just nu,. precis fått schemat och vi springer ut först haha. Jag sitter i skrivande stund även med mössan på då den känns så ovan att jag måste vänja mig för att ha den en heldag.

Nu ska jag käka och sedan möta Kombo som jag inte sett på evigheter, me like! Sen är det kneg från 14:30-21:30, suck vad trist en sån strålande dag. 

Ut i solen med er nu!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0