Jäklar ..

Jag skulle precis lägga upp "videoklippet" På YouTube men det gick inte då den var längre än 10 min. Jaha jaa, men för er nyfikna är det iaf min käre far med "tjej", jag & grannen som sitter och gastar som idioter till Nationalteatern.m Vi fick oss ett gott skreatt efteråt vill jag iaf lova.

Nu sitter jag och avnjuter en underbart god saft, smaken är sommar om inget annat och den kan jag varmt rekomendera om man inte är feg för smaker.



Vårkänslorna sprudlar i min och jag är förälskad i allt och alla, ler när jag somnar och samma visa när jag vaknar. Solen strålar och graderna siger för var dag. Ljuvligt om jag får uttrycka mig. Med våren kommer också kläderna så idag satte jag på mig blommigt! Vad är mer vårigt än blommor liksom?

Dagens Outfit;
Klänning: Unknown. Leggings: H&M. Jacka: Gina Tricot. Skor: Scorett.



(Varför gör du såhär mot mig, efter all denna tid som gått så får du mig att börja sakna dig Nu? Det är inte rättvist och det skulle aldrig gå men tanke på situationen men vad som än händer ska du veta att Du har betytt mycket för mig och jag är glad för det vi hade, det var bra. Ett tag....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0