Fredag

I veckan har jag knegat, umgåtts med familjen + Jendam och hunnit vara sjuk, även besökt Johans grav, gud så fint det var där..

Idag har jag banne mig vart duktig as hell. Trodde jag skulle svimma, rakt av men ikke. Jag var så duktig så och barnmorskan blev stolt över mig. Jag har ju som sagt bytt ut min P-stav idag, helvette va rädd jag va men det gick galant. Men nu så är jag skyddad mot gaviditet i tre år till, moaha!

Idag är det fredag och jag har inga planer alls, eventuellt åka ner till Onsala och käka middag men vettefan, känner för att unna min en flaska vin och lite trevligt sällskap men hur det blir med det får vi se sen, har iaf tvättning på schemat. Urk, så tråkigt..

Men jag mår iaf bättre nu, det känns kalas. Tänkte slå en pling till extra papps så jag kan få låna den lilla, ta en liten promenad och busa på ängen, hade vart mysigt mellan maskinerna!

Imorn blir det nog en sväng ner till stallet och freeport med Jen sen ev. firing och sliring för x och bror. Annars har jag inga större planer, skulle kasnke gått ut med Bellsing men det fick till att bli en annan gång.

Nu bjuder jag på lite pics;


- Mys med Daisie.


- En öl med mamma.


- Daddy a och jag utanför stallet i solskeeenet.


- Printscreen från film.


- Vila i frid ! (olycksplatsen, några timmar efter olyckan).


- Kvällsmys :).


- Aj, aj. Duktiga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0