everlasting aa's ;)

Igår blev det möte med Fru Frisör och det gick galant. som jag sa kunde ju inte kalufset bli värre än det redan var och hon gjorde totalvändning på bara två timmar. Super nöjd men kan tänka mig att andra inte ser skillnaden lika mycket som jag. Jag är och förblir brunett, the best a man can get. Dock är det itne så svart som det ser ut på bild, ville bara påpeka det.

Senare kom f u c k i s över och vi öppna en box och börja pimpla, skulle möt JL i stan men dom sega ur i väntan på oss så vi tog varann i handen och kickade in med taxi till Kungsport & Thank god it's Monday på Berså och var linslusar som aldrig förr. Det enda rätta!

Jag fattar inte hur man kan älska fyllemat så mycket som jag gör & bubbelvatten dagen-efter är ju bara ett måste. Inte en enda bakisdag utan kolsyra! Det finns bara inte.. 

Nu har jag spenderat några timmar med Svinen på fröllan och unnat oss lite, käkat McD å köpte lite små saker. För mig blev det iaf nya glajjor, nytt nagellack i favvofärgen & ett super sött diadem =). Dom andras skiter jag i (A).  På tal om McD. så ska jag nu lyfta luren och ringa, mest för skoj skull men det hade ju inte suttit fel! Wish me luck.

Sen blir det fram med dammsugarn och samla vuxenpoäng, räkningarna är redan betalda.. 

 Tjing! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0