* * *

Har spenderat denna dag med min underbara lilla tvilling. Hon har slingat & klippt sig och det blev ursnyggt! Det blev så snyggt att jag passade på att boka tid hos samma frisör (förlåt Cissi).

Sen träffade jag en gammal kär vän, long time no see. Men det får bli snart igen, så fort du får komma ut "i friska luften" igen. Har verkligen saknat dig skall du veta, riktigt glad över att se dig, men nu vet jag iaf på riktigt att du kommer tillbaks :).

Efter det blev det att kicka hem till lillan för middag & Ugly Betty, mycket trevligt och en jävla massa godis, chips & choklad slank ner, jag som inte ens gillar choklad (?!) i vilket fall kom sen J & Diddie och hämtade oss med Porshen  för att köra mig hem, på kuppen fick jag cola i heeeela knät & nej J, jag har inte kissat ner mig ;).

Resan till Us and a är iaf nu bokad. Lyfter den 19e Juni, mellan-landar i Amsterdam och direkt flyg till boston. Måste mejla Lillsiz för att bestämma dag & tid vi ska mötas upp i New York, stannar lite kortare än väntat men det blir så bra så. Betyder ju att jag kan lägga in mer arbetspass i Juli och få feting lönen i Augusti och ta mig ut på yttligare en resa, mohaa. Livet leker!

Nu ska jag ta mig en ciggis med pappi & L sedan dricka upp mitt rödvin och hem för att duscha av mig coca-colan. Ha det finfint alla glada och underbara människor, gissa om jag längtar tills lönen?! :D

Jag saknar dig

Kommentarer
Postat av: Philippa

Hej duuu! Såg att du med hade blogg.se , du vet inte hur man fixar en header?

2009-04-15 @ 16:06:35
URL: http://missphilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0