* * *

Ja då har man hunnit med både ett besök hos tandläkarn och kaffe hos mammi. Det gick bra och jag ska få dra två visdomständer, auutch. Sen slipade dom ner ena tanden minimalt men det gör skilnad för mig och jag är så glad så. Sen att dom vill att jag tar ut tungpiercingen var ju inte precis oväntat och då jag själv haft tanken är väl det dags snart, ska bara försöka muta pappa lite, moaha! 

Idag har jag fått brev ifrån vårdcentralen, röntgade ju ryggen för några veckorsen och nu är det klart. Jag har Skolios, vilket betyder att jag har "en ryggradskrök i sidled" och det är inte mycket att göra åt. Trist as hell å veta att jag kommer leva med detta resten av livet, suck.

Att det regnar och jag har ett berg med disk som väntar gör ju inte dagen bättre, hade egentligen behövt storstädning i hela lyan. Men jag mår bra ändå och nu börjar jobb-tider rulla in. Nästa pass blir Nattjouren på påskafton. Men det är soft. Man behöver ju inte festa jämt, gäller att vara städad mellan varven sen att man får pengar ist för att slösa är ju bara en hit :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0