Dålig uppdatering, igen..

Ja men förlåt mig så hemskt mycket då, men man har inte alltid tid och lust att lägga energi på en blogg.

I vilket fall besteg jag hästryggen igår, lite ringrosting men det var härligt. Vart på Jens gamla stall och myst med pollarna också.  Bilder får väl komma vid sera tillfälle. I helgen blir det förhoppningsvis att sitta upp igen. Detr är en obeskrivlig känsla! Men jag älskar det trots min rädsla.  I helgen blir det fest. x och bror fyller iaf år så något lär ju hända.

Johan, min älskade ängla vän. Idag skulle du fyllt 22 och just nu i skrivande stund är det massor hos dig, men jag tar mig förbi dig ikv och tänder ett ljus. Saknar dig så att hjärtat svider! Grattis på födelsedagen älskade Pinkeey ..

Nee sjuka hatar vi enormt men vad ska man göra. Imorn ska jag byta P-stav, oh my fucking god det kommer göra ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0