Cosmopolitan White.

Gick ju på bio igår, den var helt okej fast man hade nog förväntat sig något helt annat. Men en riktigt chickflick om man så säger. Efter det tog vi oss till Chez för ett par öl och lite vin och nöjde oss inte utan fortsatte till Luckan vilket resulterade i total minnesförlust.


Weehoo. Idag har flörtis & fuckis unnat sig lyx, med andra ord har vi inskaffat oss varsin ny lur och käkad McD, därefter gottat oss i solen! För min del blev det en W595 Cosmopolitan White, och för hennes flev det T650i Precious Gold som hon tjatat om i typ ett år.

Väldigt käckt må jag lova och nu är båda lurarna vita. Jag funderar visseligen på att göra mig av med comviq-telefonen fast den går i högvarv mellan varven. Hmm, ja nu har jag något att klura på!

Nu ska jag snart kicka ner till Flatås och softilera med Svinen själva i solen, me liiike. Att min jävla arm aldrig läker då, nu ömmar det och svider as hell och jag kan inte göra ett piss mot det...

T J I N G




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0